Η Ιστορία μας

 
Βιβλιοχαρτοπωλείο Κλαψινάκης 1984

Το 1984, ο Νίκος και ο Αντώνης Κλαψινάκης ιδρύουν την εταιρεία «Αφοί Ν & Α Κλαψινάκης ΟΕ», η οποία στεγάζεται σε ένα μικρό κατάστημα στο κέντρο του Ρεθύμνου. Στόχος της δραστηριότητας αυτής ήταν η πώληση βιβλιο-xαρτοπωλειακών ειδών και η παραγωγή φωτοαντιγράφων. Το 1996 εισέρχεται στην εταιρεία η μικρότερη αδερφή τους Μαρία, και η εταιρεία μετονομάζεται σε «Αφοί Κλαψινάκης ΟΕ».

Με πολύ μεράκι και δουλειά, με σημαντική στήριξη από τους πελάτες της, και με το μήνυμα, «Κλαψινάκης: ζητείστε και θα βρείτε αυτό που θέλετε», η εταιρεία κατάφερε στην 25ετή πορεία της, να συνίσταται από τα πιο οργανωμένα και πλούσια, σε ποικιλία ειδών, καταστήματα στην Ελλάδα, τα οποία διαθέτουν μόνιμα στους χώρους τους πάνω από 28.000 είδη χαρτοπωλείου, 46.000 διαφορετικά βιβλία και πάνω από 700 μουσικά είδη.

Το αντικείμενό μας

"ζητείστε και θα βρείτε αυτό που θέλετε"

Σε συνεργασία με τις περισσότερες κατασκευαστικές και εισαγωγικές εταιρείες του είδους στην Ελλάδα και μεγάλες αποθήκες του εξωτερικού, διακινούμε πάνω από 80.000 κωδικούς από. . . χαρτικά και γραφική ύλη , είδη σχεδίου και ζωγραφικής, σχολικά είδη, τσάντες, παιδαγωγικά παιχνίδια και δώρα, άλμπουμ, παιδικά CD και DVD, λούτρινα, είδη γραφείου και λογιστηρίου, αναλώσιμα εκτυπωτών και φωτοτυπικών μηχανημάτων, μελάνια, γραφίτες, πίνακες φελλού και ανακοινώσεων, μηχανήματα κοπτικά, σπιράλ και πλαστικοποίησης, είδη αρχειοθέτησης, αφίσες, κορνίζες, ελληνικά, ξενόγλωσσα και μουσικά βιβλία, μουσικά όργανα, ηχητικά συστήματα και πολλά άλλα.

Η εταιρεία μας παράγει ακόμα, έγχρωμα και ασπρόμαυρα φωτοαντίγραφα και φωτοτυπίες, διαθέτει τμήμα δακτυλογραφήσεων, κατασκευάζει σφραγίδες, αναλαμβάνει απομαγνητοφωνήσεις πρακτικών και εγκαταστάσεις ήχου σε οικίες και καταστήματα.

Οι Αρχές μας

Οι αρχές στις οποίες στηριζόμαστε και αναπτυσσόμαστε, έχουν σαν επίκεντρο τον πελάτη και την συνεχή εκπαίδευσή του ανθρώπινου δυναμικού μας.

Με τιμιότητα, ακεραιότητα, εξαιρετική ποιότητα υπηρεσιών και σεβασμό στους πελάτες, ψάχνουμε συνεχώς τρόπους βελτίωσης, καταφέρνοντας να χτίζουμε μεταξύ μας σχέσεις εμπιστοσύνης.

Συνάμα, με πολύωρα σεμινάρια καταφέραμε την εξειδίκευση του προσωπικού και την πληρέστερη γνώση του αντικειμένου έτσι ώστε να ευδοκιμήσει ο αντικειμενικός μας στόχος, που είναι η ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών μας.